Bad

Sovmorgon!

Vi skulle spendera eftermiddagen/kvällen i Skara och natten i Daniels hus.

Med bil och buss tog vi oss till Skara. Therese skulle vi till och umgås med henne och Jonatan. Tv-spel som jag och Therese var väldigt duktiga på spelade vi till en början med. Sedan blev det nya Bondfilmen som gällde. Jag fattade inte riktigt vad den gick ut på.
Maten vi fick var god. Kyckling och pasta. Mums!
Kvällens huvudnummer var att bada i tunnan! Mysigt och skönt var det. Blev dock lite kallt när jag skulle springa på toa. Men det var bara att springa tillbaka till tunnan efter toabesöket och värma sig igen.
Alla gick ur tunnan förutom jag och Therese som satt kvar och pratade. Vi pratade om allt möjligt. Men de andra ville att vi skulle gå in och spela kort med dem så det var bara att gå ur den varma tunnan och gå in i huset. Där blev det plump. Daniel plumpade inte en enda gång och jag plumpade mest så jag förlorade.
Bussen tog mig och D hem till honom där vi somnade.

elinvictoriastenvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback