Fjärde advent

Idag är det fjärde advent. Sovmorgon till kvart i 11. Skönt!
Gick upp och pluggade lite teori. Det gick bra.
Blev städande på rummet, vilket behövdes!
Jag och pappa tog en promenad idag. Vi gick 8 km. Det var skönt och väldigt välbehövligt! Hoppas på mer promenader i veckan.
En sockerbagare, han bor i staden...
Senare blev det pepparkaksbak med min lillebror. Eftersom att han är så dålig på att baka pepparkakor så gav han upp efter att ha fyllt två plåtar. Jag däremot bakade många pepparkakor. Jag fixade även glasyr på många av dem. Det var ganska svårt och kladdigt. Men några pepparkakor blev trots allt ganska fina.
Imorgon är det körlektion och jobb som gäller. Tisdag är det också jobb. Måste tjäna lite pengar nu. Var pinsamt när pengarna på kortet inte räckte när jag skulle betala pappas julklapp.
Snart blir det sova. Sov så gott.


elinvictoriastenvall


pepparkaka
hjärta älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback