Luciatåg

Natten går tunga fjät.. aj! Där fick vår lucia stearin på ryggen. Trots det så fungerade luciatåget bra. Jag hade ingen röst men det löste sig ändå. Äntligen är lucia över. Det har varit ganska roligt men väldigt krävande att ha ansvar för det. Nu har jag haft det en gång och det har jag aldrig mer! Nästa år blir det att sitta tillbakalutad i stolen och titta.

Dagen i skolan var okej. Efter skolan blev det en tur på stan med Svärd. Jag hjälpte honom med julklapp till Marina.
Vi åkte till den nyfikna Marina och åt smörgås med julskinka på och drack varm choklad. MUMS!
Kvällen spenderade vi i Oskars soffa med alla människor framför idol. Trevligt var det.

/E

Kommentarer
Postat av: Maaaaaaaaaaaaaarina

konstigt att man är nyfiken då :D GE MIG JUL NU! Du är bra du lelle <3

2008-12-15 @ 19:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback