Måndag

Måndag. Måndag är alltid en måndag. Hur jag än vrider och vänder kommer veckans första dag alltid att vara en måndag. Det mest positiva med att det är måndag är att det är en vecka kvar tills nästa måndag. Det är skönt. Jag tycker inte om måndagar. Denna måndagen har jag spenderat den mesta av tiden i skolan och hemma med samhällskunskap. Imorgon är det prov. Det enda jag får göra är att hålla tummarna. Har kikat igenom Gitas PowerPoint och Jonatans anteckningar. Tack snälla ni! Ska läsa allt snart igen.
Jag och Gita gjorde vår redovisning i svenskan idag. Skulle egentligen haft på onsdag men vi ville bli av med den så vi improviserade igenom hela. Skönt att ett av alla måsten innan jul är borta!
Jag åkte till träningen förut och lämnade över övergångspapper. Nu ska jag bli hel Ulvåkerspelare igen, inte Fagersanna i Futsal. Jag saknar fotbollen något enormt. Hoppas kunna träna på torsdag.
Dags att ta tag i livet igen och krama samhällkunskapsboken. Den lär bli min sängkompis natten lång.



/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback