Plugg,plugg,plugg

jonatans bild
jonatans bild

Plugg, hela dagen lång. Nästan. För mycket plugg har det blivit i alla fall. Efter 14 handskrivna A-4 sidor om språkhistoria är jag ganska trött på att plugga. Har kemi och matte kvar tills imorgon. Men har ingen ork, ingen lust, ingen kraft. Det har varit en dålig dag det här. En mycket dålig dag. Jag vill bara att denna dagen ska ta slut så att en ny kan börja. Jag vill lägga den här dagen bakom mig.
Det har inte varit mycket positivt med den här dagen. Okej, jag har pluggat svenska så att jag kan träna imorgon, det är väl det enda.
Fotbollen saknar jag. Ska träna imorgon och då ska det gå bra! Det är en ny dag, nya förutsättningar, nytt hopp.

vänner är väldigt, väldigt bra
daniel också



/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback