Sista dagen

Idag, Onsdagen den 17 december 2008 var den sista dagen på västerhöjd detta året. Mycket skönt! Förövrigt var det sista dagen för mig, Sabina och Jonatan på västerhöjd som 17-åringar! YEAH!

Skolan idag har gått bra. Det har faktist varit en bra dag trots svenskaprovet. Provet gick bra för mig. Kändes i alla fall jättebra när jag lämnade in det! Ett till av alla måsten är klart!
Efter skolan blev det staden en liten stund med Gita, Sabina och Jonatan. Imorgon åker Gita långt ifrån mig. Väldigt långt. Hoppas hon får det väldigt bra för det är hon värd! Jag kommer att sakna henne!
Klockan 3 var det dags för körlektion. Körlektionen gick faktist väldigt bra med ett undantag. Men det var bara klantigt. Jag tycker om att åka runt i en bil. Att få köra själv. Jag längtar tills jag tar körkort. Jag kommer att skrika av glädje och jag kommer att flyga iväg av lycka. Jag längtar!
När den trivsamma stunden i bilen var över promenerade jag till en bänk och letade efter min plånbok i min stora väska. Jag skulle ju köpa en julklapp. Den låg underst i väskan och när jag hittat den såg jag Jonatan och hans bror Johannes framför mig. De är lika varandra tycker jag. I sättet framförallt.
De gick med mig och köpte julklapp till Daniel. Jag hoppas att han kommer att tycka om julklappen.
Mamma kom till staden och vi gick runt och tittade lite. Det är mysigt i stan när det är mörkt ute.

Nu sitter jag här och pluggar kvalitetsteknik och hjälper pappa med att ladda hem musik till honom.
Är väldigt trött. Ska sova tidigt idag. Hoppas jag.

Jag är avundsjuk på Sabina har jag kommit fram till idag. Till en början med när hon sa det så tänkte jag bara att det var kul. Men ju mer jag funderat under dagen har jag blivit mer och mer avundsjuk. Nu när jag sitter och pluggar och lyssnar på musiken blir jag ännu mer avundsjuk! Ja, det är så att hon ska på Chris Brown i Januari!! Fusk.

You've changed my whole life,
 don't know what you're doing to me with your love.
I'm feeling all superhuman you did that to me,
a superhuman heart beats in me,
nothing can stop me here with you.
Superhuman.

/Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

sen när började emo:t lyssna på chris brown? haha älskar dig hjärtat<3



fin present?:P

2008-12-17 @ 21:54:04
Postat av: 11 jan X 2

Haha det ska bli guld vore kul om du kunde följt med :D Älskar dig <3

2008-12-19 @ 19:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback