Träning. Brand.

En trött Elin åkte ifrån Daniel och åkte med buss till träningen som var i Skövde. Väl i Skövde gick jag av bussen på sandtorget. Gick in på konsum för att köpa en banan. Gick över Hertig Johans Torg. Gick precis bredvid fontänen. Gick till Inter Sport för att kika. Gick till idrottshallen där träningen skulle vara. Bytte om det sista och la mig på en bänk i omklädningsrummet och sov. Efter en stund kom det några bland annat Lollo. Hon började prata om att det luktade brandrök lite här och var i Skövde. Och sen började hon prata om en brand. Jag undrade vad det var för brand och då berättade hon massvis.
Oj tänkte jag. Jag gick ju av på Sandtorget och var till och med inne på Konsum! Sedan gick jag mot fontänen. Och jag såg inte och kände ingen lukt av det. Helt otroligt Elin Stenvall att du kunde missa detta! Jag gick nog i min egna värld skulle jag tro. Men ändå, helt otroligt att jag missade den!

Träningen gick förövrigt riktigt dåligt. Bara att ta nya tag!

es

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback