April April din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill

Onsdag morgon. Dagen började bra med att jag kom upp i tid och allt. Jag hade bilen så jag kunde sova till kvart i 7! Underbart! Glidande i bilen taggade jag för nationella provet. Självklart hade vi MAX som lärare första timmen och lika självklart som att vi hade han så kom han ju också försent. SKRÄLL!
Nationella provet gick bra. Jag skrev en krönika. Uppgift 8. När jag har berättat vad jag skrev om har många i min omgivning skrattat. Men jag skrev om Shrek, att det var en film som påverkat mig. Jag satt och funderade på massor utav filmer men den enda jag kom på som påverkat mig positivt var just Shrek. Hahaha.
Efter att ha skrivit 4 ark med papper tyckte jag det var dags att renskriva och förkorta ner texten en aning. Det tog över en timme!
Lite innan 11 gick jag ut ur klassrummet. Då ringde jag till Gita. Hon berättade att hon och Sabina kommit till Ryd. HAHA. Störda är de små nötterna =)


Min kusin Disa. Hittade bilden undertiden jag skrev. Jag skrev om henne och mina tre andra småkusiner i min krönika

När Daniel var klar åkte vi hem till mig. Där gjorde jag en underbar middag. Fullkornsnabbmakaroner och fiskpinnar. Till Daniel gjorde jag även bearnaisesås. Jag kan ju inte äta det. Han blev nog lite imponerad. Han tyckte faktist det var gott =)
Jag är riktigt duktig!

Sedan blev det att ligga och sola i solen medan jag kikade på oth. Daniel sov. Riktigt varmt och skönt var det! Sommaren kanske är här snart?

Träning på kvällen. Runeplan, gräspremiär! Löpning till och från planen. Tryckte på lite i löpningen hem för att hinna hem fort så att jag var klar till Sverige-Serbien. Självklart så åkte Marina iväg med mina saker som låg i hennes bil, det vill säga mina bilnycklar och allt jag hade med mig. Det var bara för henne att vända när hon kommit till Skövde. Haha =)

Kvällen blev det kika fotboll liggandes i soffan med D. "centrerad yttermittfältare" efter en minut ?

Efter matchen fick jag se att jag fått sms av Josse. Hon skrev att hon låg på sjukhuset. Självklart blev jag jätterädd och började tänka hur jag skulle lägga upp min torsdag för att hinna hälsa på henne. Det tog några mer sms. Tillslut skrev hon och fråga om jag tänkte på att det var första april. Och nej, det gjorde jag inte. Så självklart hade hon lurat mig! Jag blev faktist rädd Josse!

Kvällen slutade med att jag och Daniel somnade.

En helt underbar dag!


elinvictoriastenvall

Kommentarer
Postat av: Favoritus

Skräll att du blir lurad då, hade vi lurat dig om att de visiterar i domstolar igen hade du gått på det till å med ;) Du är bara för goo <3

2009-04-02 @ 22:11:09
URL: http://favoritus.blogg.se/
Postat av: Josephine

hahh det var roligt ;D

2009-04-03 @ 08:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback