En röd torsdag, en skärtorsdag!

Plugg var det nästan hela dagen.
På kvällen skulle det bli 20+20 års fest och utgång! =)

Trots att mitt rum är hur stökigt som helst så vågade sig Josephine sig in för att göra iordning sig med mig. Mamma hade lagat mat som vi slängde i oss innan vi åkte till Fransson för att hämta henne.

Första Delen av kvällen var hos Lollo med lekar, prat och firande av Emma x2. Mycket roligt!
Lite senare åkte vi med Josephine, som för dagen var chaufför, in till Skövde. Marina och Fransson skulle självklart ha fyllemat från donken så det var bara för Josse att köra förbi. När Fransson skulle kasta bak en cheesburgare till Marina så flög ett bröd och hamburgaren ur och i handen höll Marina endast ett papper och ett bröd. Det blev till att leta i den stackars bilen efter det Marina saknade. Hahaha =)

Väl framme så var det Bogrens vi skulle in på. Kvällen där var riktigt rolig och jag träffade många som jag kände! Trots allt dansande i högklackade skor så fick jag inte det minsta ont i fötterna. Det är faktist ganska konstigt.
Det kom fram en till mig och sa:
-Du är från Väring va? Jag känner igen dig.
Jag har inte en aning om vem denna människan är!
Efter många timmars dansande så var jag tvungen att hitta Fransson. Hon hade min lapp som jag var tvungen att ha för att hämta ut min jacka. Ingen hade sett henne det senaste och ingen visste var hon var. Jag ringde henne men jag kunde inte få tag i henne. Ett tag var jag lite uppgiven. Stoffe gjorde mig sällskap ett tag och vi pratade en hel del. Fick veta ganska mycket roligt.



Efter många om och men så hittade jag Fransson så att jag kunde få min jacka.
Klockan 4 var jag hemma efter att ha åkt runt halva Sverige för att lämna hem folk. Men självklart kunde jag inte sova direkt så ögonen slocknade runt halv 5 eller något.
Vaknade gjorde jag av att Älsklingen skickade ett sms. Sen var det kört, jag kunde inte somna om. Så det var bara att gå upp.

Nu ska jag städa och plugga lite för att sen träffa Mia en liten stund. Ikväll kommer älsklingen hit.



elinvictoriastenvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback