Götet gånger 2

Tisdagen tillbringade jag i Götet hos Nadia. Helt sjukt bra hon bor! Jag ska flytta till henne har jag bestämt. Haha.
Det var en mycket trevlig dag. Ingen behöver veta att vi köpte likadana skor. Det får vi faktist göra eftersom att vi bor så långt från varandra. Nadia handlade upp alla sina pengar och jag hade en del kvar. Tack för en underbar dag gumman! Snart igen hoppas jag på <3

Onsdagen var det tidig uppgång igen. Tidigare denna dag. Jag skulle köra till götet och det gick bra. Var på stan med mamma och lillebror. Nu har jag inga pengar kvar. Jag är fattig som bara den! Ett par skor till, två linnen, en sommarkjol och en byxdress blev inköpen. Sedan blev det IKEA. Då var pappa med också. Han var på möte under dagen i Götet.

Bilder på mina inköp kommer kanske senare. =)

ES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback