Svenska cupen

Jag vaknade på söndagen av att min mor väckte mig. Oj, klockan var 11 och jag hade sovit i 11 ½ timme!! Det är inte ofta det händer! Skönt var det i vilket fall som helst. Jag tror jag behövde det.
Klockan 1 hade jag samling. Det skulle bli spel i svenska cupen kl 3.
Matchen är nog det värsta jag presterat på länge.. Allt som gått så bra och sen när det gäller går det som ett stup ner till botten.. Varför? Visst, ingen i laget var så bra som de kan, men jag var verkligen inte bra. Jag som var så taggad, jag som verkligen ville. Vad är det här? Varför?
Självförtroendet är inte bra efter detta i alla fall. suck.
Matchen slutade 6-2 till ett bättre lag.

bara att försöka resa sig upp igen och fortsätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback