Torsdag

En bra dag det här också. Grattis Johanna som fyller 15 år idag.

Jag och Persson är grymma på att samarbeta! Vi äger allt och alla =)
I alla fall när det gäller underhållskurserna. Idag har vi hunnit med mycket. Våra rör vi bockade blev väldigt bra.

När jag är klar med min kabellinda så kommer ni att få se en bild på den här i bloggen. Den kommer att bli kung!

Nu har jag varit på träning. Vi lyssnade på en som pratade om kost, hur vi ska äta och vad vi ska äta. Vi åt även fruktsallad.

Imorgon ska jag skriva prov i Underhåll B. På kvällen blir det tjejmiddag hos Julia.

En dag kvar, sen är det LOV!
Underbart!

elin

Kommentarer
Postat av: Gita

Kabel linda, äre en person eller? särskrivning ELUS hahah ;)

2009-04-02 @ 22:09:45
URL: http://favoritus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback