en alla hjärtans dag

En alla hjärtans dag.
Fotbollscup i Tibro. Vi hade två lag med i cupen. Det ena tog sig vidare. Härligt jobbat!
Mitt lag tog sig dock inte vidare. Första matchen gick bra. Vinst! Jag knep straffarna vi hade mot oss.
Härligt! Andra matchen var mot Sil. Vi spelade faktist riktigt bra och matchen slutade oavgjort, 2-2.
I sista och avgörande matchen skulle vi möta Igelstorp. Oavgjort eller vinst skulle ta oss vidare till slutspel.
Men icke. Tack vare att de hade två straffar mot oss som de satte åkte vi ur. Så himla surt. Men sånt är livet.

När jag kom hem åkte jag och Mia till Andreas och sa grattis. Sedan lagade jag mat åt mig själv.
Duktigt Elin!
Färden började mot Daniel där jag skulle avsluta alla hjärtans dag.

Nu är jag hemma. Jag har varit på kalas hos min moster.

Snart ska jag gå ut eller något. Sista dagen på lovet. Suck.

es

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback