Tiden rullar snabbt fram

Det var längesedan jag skrev. Jag har haft fullt upp.

När Sandy fyllde år den 29 januari var det utgång. En mycket trevlig kväll. Fredagen i skolan gick bättre än vad jag trott.

Lördagen den 31 januari var det brottning. Det var det jobbigaste passet jag varit med om på länge!
Lördagkvällen var hos Sandy med många människor från många delar av Sverige. Det var en jobbig kväll.. 
-många smällar i hjärtat, ett slag i ansiktet.

Söndagen blev bättre än väntat. THAILAND är bokat! Helt jävla underbart!

Skolan har rullat på och jag har haft fullt upp med fotbollen och prov i skolan. Det är lite för mycket nu känns det som. Tyvärr. Men det är bara att bita ihop.

Valen inför 3:an är ett stort bekymmer för mig. Hur ska jag göra? Vad vill jag egentligen? Vad orkar jag med själv?
Jag ska ta och sätta mig och fundera en dag nu på lovet. Det behöver jag.

elinvictoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback