booo

En heldag igår i rummet. Det har blivit jättebra. Saknar dock lite saker men det fungerar ändå.
Träningen gick verkligen jättebra igår! Kändes jätteskönt.

Efter träningen var det att åka hem och skynda sig. Det skulle bära av till Rese för att ta bussen mot Daniel. I en buss med människor satt jag förvirrad. Det var mörkt ute och snön yrde. Var skulle jag trycka på knappen? Vart skulle jag gå av? Det hade varit lättare om jag kunnat ta bilen för då skulle jag veta. Men nu hade jag ingen aning.
Jag chansade på var jag skulle trycka och det visade sig vara rätt ställe. Tack och lov.
Väl hemma hos Daniel blev det fika med hans familj. Jag tror knappast Daniel hade bakat fikat. Han kan ingenting som har med köket att göra.
Efter fikat var det oth för hela slanten!

Idag har det blivit oth med älskling. Vi hann även äta frukost och mat. Jag har faktist bara ½ avsnitt kvar på säsong 2 som jag ska kika på när jag skrivit klart här.

Somnade skönt på bussen mot Skövde. Tog en löprunda när jag kom hem. Sedan bar det av till ulvahallen där jag tittade på kvalet. En viss Sabina dök upp också. Mycket kul att få se dig igen gumman! <3

Nej, nu blir det oth för min del. Imorgon blir det frisören. Får se hur jag ser ut när jag kommer från henne.

elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback