Lalalaa

Fotbollsträningen igår gick väldigt bra de sista 30 minuterna! Men det förändrar ingenting.

Hem och hålla sig vaken för klockan ett skulle det bli att vara fylletaxi. Det var en rolig upplevelse.

Sovmorgon blev det idag trots att det inte riktigt var tänkt så. Efter frukost blev det en tur med mamma till staden. Tyvärr spenderade jag pengar idag (IGEN!). Blev lite smått och gott. Tur att lönen från jullovet kommer i slutet av månaden!

Hem igen och lagade lite mat. Sedan blev det in till staden igen, men denna gången med min Majsan. Klädhängare har jag hört att hon tycker om. Jag har hört att hon gillar dem väldigt mycket till och med. Hon gillar också att sjunga till de gamla grymma skivorna som finns i bilen.
Vi åkte mot mitt hus där vi satte ihop en bänk som nu står framför mig i mitt rum. Vi är väldigt bra har jag hört!

Nu har jag fixat lite och ätit laktosfri yoghurt. Hoppas magen tycker om den bättre. Jag tänker också på min pojke som befinner sig ett antal mil från mig.

hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback