10,5 kvar.

Om 10,5 timme så börjar första lektionen för året. Suck.

I staden köpte jag faktist ingenting. Jag träffade en viss Gita utanför MQ. Jag fattade först inte att det var hon. Himla roligt att se dig igen! Jag som inte trodde att jag skulle se dig på lovet men det fick jag ju! Gummsan!

Körlektionen gick sådär. Men men, det kan inte alltid gå toppen.
Fick skjuts hem av Svärdet efter en tripp till hans lägenhet och kika hur städad den var. Och den var städad!
I en bil som hoppade fram kom jag hem. Åt lite och sen var det åbro som gällde. Möte.
Detta år kommer det bli mycket på. Kommer få lägga ner många timmar på fotbollen. Träningslägret i april ska bli rikitgt roligt. Men det kommer att bli en tuff säsong. Nu får jag ta och bita ihop.

Imorgon blir det Skola, spruta och träning.
Nu blir det Onte three Hill. Sen kramar jag kudden.

elinvictoriastenvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback