6 januari 2009

Igår var en lång dag. Teoriplugg i skövde med Jonatan stod först på schemat. Innan det blev det lite shopping. Mums! Dock några kronor fattigare nu. Ganska många kronor om jag ska vara ärlig. För många kronor. Sedan blev det fika och teoriplugg med Jonatan. Trevligt trevligt.

Buss hem för att hinna gå till Maria vid klockan 6 på kvällen. Bussresan hem kunde varit roligare. Inte direkt det jag förväntade mig att läsa på mobilen efter en än så länge lyckad dag. Det är sjukt.

Väl hemma så blev det byta om och sedan gå till familjen Johansson med familjen. Där väntade mat och reseplanering! Vart vill vi åka? BANGKOK! Det var självklart. Vi kom även fram till att det var exakt 2 år sedan vi kom hem. Den 5 januari 2007 landade planet på Arlanda i Stockholm. Oj, tiden har gått fort! Det är lite skrämmande att tiden kan gå så fort. Det är inte långt kvar till Julen -09. Då ligger jag nog på stranden och solar och badar. Helt underbart!
Våra föräldrar blev tokiga framåt kvällen och kollade flygbiljetter och priser på dem. Dock hade det inte släppts många inför jul. Efterrätt blev det efter midnatt och klockan 3 på natten var jag hemma i mitt hus. Denna kväll som inte skulle bli så sen enligt mamma. Haha. Väl hemma kunde jag lika gärna se på hockeyn på tv. Domarna var inte de bästa och inte Sverige heller. När matchen var slut blev jag trött och somnade.

Nu är det teoriplugg som gäller. Har pluggat en hel del idag och det känns inte bra. Men det löser sig. Nej, förresten jag går ut och går innan det blir mörkt. Så, nu blir det en promenad.


arlanda för 2 år sedan. 5 januari


2 år sen, 5 januari


elinvictoriastenvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback