En förstörd sidospegel och löprundor

Löpning+Träning i hallen stod på schemat igår. Det gick bra.
Hemfärden var inte lika lyckad. En förstörd sidospegel på bilen tack vare att den mötande bilen inte kan hålla placering på vägen... Kom hem, arg, förbannad, irriterad, trött! Sidospegeln var förstörd. Får byta ut hela. Detta var inte det jag behövde just nu. Men hade kanske tur i oturen ändå om man tänker efter.

Trots lite sömn inatt tack vare min ilska så har dagen blivit bättre och bättre ju längre den gått. Jag har varit ute och sprungit 8-9 km och efter det gjort armhävningar, situps och ryggres. Duktigt Elin, Mycket duktigt!
Nu är jag seg i hela kroppen. Skulle behöva lite massage. :)

Imorgon blir det skolan, träffa den unga damen Frida och sedan träning på Feel Good. Ska försöka klämma in lite plugg också.

Nu funderar jag starkt på One Tree Hill!

elinvictoriastenvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback