En vecka går fort

En vecka har gått fort. Lite för fort tycker jag. Det har hänt mycket på en vecka.

Fotbollscupen 10-11 januari slutade i besvikelse. Delad 3:a. Finalen, den ville jag spela.

Tack alla tjejer för lördag kvällen! Tack för alla kunde komma, tack för att vi hade roligt och tack för presenterna. Varje dag lär man sig något nytt. Just den 10:e januari lärde jag mig att spela på kristallglas. Varje gång ett sms skickas till mig dånar det oväsen ur min telefon.

11 Januari 2009. 18 ÅR!

Tack alla för uppvaktningen på min födelsedag. Tack för allt!
Finns inte mycket mer att säga, jag är 18 år. Helt otroligt vad tiden går fort.
Grattis Sabina Älskling också som fyller 18 år!

Tisdag den 13:e. På morgonen var jag "hos doktorn". Jag gjorde teoriprov. 61/65 är helt okej resultat!

Onsdagen den 14:e. Uppkörning kl 8.15. KÖRKORT!! Bilen hela dagen. Körde hem Majsan och bror. Tack för presenterna! Elins taxi. Träning på kvällen, tankade, körde hem Josse, åkte till Vinninga. Där sov jag hos en underbar människa.

Fredag. Doktorn. Massa blodprov. Medicin 4 gånger per dag. Får svar på proverna 24 februari. Suck.
Grattis Persson på 18 års dagen!

Lördag. Brottning. Träningsvärken börjar redan smyga sig fram. Massage skulle inte sitta helt fel. Idag fyller mamma år och ikväll blir det Thaihouse. Första dosen av en av medicinerna tagen. Bara 99 stycken doser kvar.

Nu ska jag slå in mammas paket!

elinvictoriastenvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback