Ledig med fullt betalt

Bilder från allt som hänt hitils denna sommaren har jag tyvärr inte på datorn än, men de kommer.
Jag har varit ledig ett tag nu med fullt betalt. Me like! Men nu börjar det att bli lite långtråkigt. Jag har inte haft något att göra idag så jag har städat hela huset och sett på film. Igår var jag ute och gick en mil. D har sovit hos mig i två nätter nu. Mysigt!
Jag har nog skämt bort han och lillebror en aning. Nu längtar jag tills ikväll då det blir utgång! Det var väldigt längesen nu så det ska bli riktigt roligt!

Under dagarna jag varit ledig har jag tänkt en hel del. Det blir lätt så när det inte finns så mycket att göra. Jag har tänk på hur mycket kärlek egentligen betyder för mig. Kärlek till vänner, till familj, till pojkvän. Det finns så många olika sorters kärlek och alla sorter är precis lika viktiga för mig. Ibland kan det vara svårt att visa kärleken till alla jag tycker om. Jag vill göra så mycket med alla och ha kul men tiden räcker inte till ibland. Det finns tillfällen som man måste ge sig själv lite kärlek. Bara få vara för sig själv och inte göra någonting. Kärlek är viktigt för mig i alla olika former.
Alla vänner, min familj, min Daniel, ni betyder så himla mycket för mig. Tack för att ni finns. Tack för att ni ställer upp. Tack för allt.




Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback