Sommaren är kort

Efter några sköna dagar på kusten med Mia återvände jag hem. Då blev det en natt hos min daniel.
Efter det har det hunnits med mycket.
Harry Potter och mat på Riviera med tjejerna blev en lyckad kväll.
På torsdagen blev det en spontan utgång som också blev lyckad trots att jag körde. Hann även med sminkparty innan. På dagen Var jag med mina hjärtan Gita och Sabina som jag inte har sett på jättelänge. Har saknat er!
Jag har också hunnit få en ny garderob! En stor som jag kan gå in i! Underbart!
I onsdags var jag hos familjen Fransson och åt mat och spelade spel. Mycket skratt blev det.
I torsdags var en mycket blöt men rolig dag på Liseberg trots att jag inte fick med mig något gosedjur hem. Haha! Måste säga det att Balder var mycket läskigare att åka när det regnade! På eftermiddagen/kvällen var det uppehåll och perfekt väder för Liseberg. Dock var vi ganska blöta.
Ja, jag har hunnit med mycket under ett par veckor. Detta är bara lite utav det.

Sommaren har bara sprungit iväg. Snart börjar skolan igen. Jag har lite ångest. Ganska mycket egentligen.


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback