Tiden rinner iväg

Det var ett bra tag sen jag skrev här. Jag har hunnit med skolavslutning, jobba i 12 dagar,  spenderat midsommar i smögen, varit på liseberg med släkten, varit med kompisar, varit på lagfest, varit sjuk i 2 veckor, tittat på fotboll, spenderat pengar, varit på konfirmation och mycket mer.
Veckorna bara rinner iväg. Det är svårt att komma ihåg allt man gör.
Har inte så mycket ork att skriva massvis om allt som hänt. Lite bilder kommer för de säger mer än tusen ord. :)

Skolavslutning 2009









Mer bilder kommer :)

Kommentarer
Postat av: Gita

Ela gela du är galen och dum som bara lägger ut massa paparazzibilder på mig :O



fast tycker om dig ändå haha ;) <33

2009-07-07 @ 11:51:01
URL: http://favoritus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, Jag kan ha ett helt inlägg med bilder på dig :D<3

2009-07-08 @ 10:19:40
Postat av: Gita

Dumma, Näääää

2009-07-08 @ 14:29:10
URL: http://favoritus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback