Gita Patel

Detta inlägg kommer för att min kära vän Gita Patel vill att jag ska skriva.
Gita är en flicka som snart kommer att börja sota för att hon ligger i solen.
Jag och Gita är väldigt bra för vi satte båda VG i slutbetyg på fysiken!
Men jag kanske är något bättre eftersom att jag hade ett poäng mer än henne.
Haha, Vi är lika bra tycker jag!
Vi tog en tur till Elins Esplanad och där köpte vi skoooor! MUMS!
Vi åt vår sista måltid på vh i tvåan och hade våra sista lektioner också.
Skönt!
Jag tycker om min Gita.

Jag har fixat alla studentpresenter idag och min klänning är näst intill klar. Bara lite som ska göras imorgon.
Imorgon blir det träning också. På kvällen spelar Sverige mot Malta och jag hoppas de är bättre än mot Danmark.

Elin
Rättfram & ansvarstagande
med god social förmåga



ElinVictoriaStenvall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback