Måndag

Det är ju inte en jävel som vill ta ansvar för det men sen ska de ha det serverat.

Vet inte hur jag mår egentligen. Stressad och irriterad. Har ingen vidare motivation heller. Och allt jävla tjat hela tiden.
Därför blev det ingen träning idag. Har för mycket att göra.

Bästa idag är natten med hjärtat och Valles med S och G. <3!

Snart är min klänning klar. Kanske skulle spara den till balen nästa år istället. Men nej, en klänning till säger jag aldrig nej till. Mamma är grym på att sy klänningar! :)
Imorgon kommer den att bli helt klar. Längtar!

Imorgon kommer det bli fullt upp. Men efter det så ska det inte vara mycket kvar. Bara två jobbiga skoldagar med ett slutprov som vi inte vet vad vi ska kunna på. På fredag är det skolavslutning och jag längtar till att få se alla glada studenter och alla glada över att få ett välkomnat sommarlov! Dock blir det jobb de fyra första veckorna. Volvo. Men efter det har man pengar i alla fall. =)



elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback