Onsdag

Idag har nog varit det mest ovärda i skolan på länge! Har inte gjort något vettigt förutom ett funktionsdiagram.
vi hade sovmorgon och innan lunch hade vi bara en kort genomgång. Maten i skolan smakade blä!
Efter lunch gjorde jag och Sabina funktionsdiagram och blev klara med det snabbt. Så vi fick gå för vår lärare hade vuxenutbildning. Vi fixade presentkort på Mango's till våra klassföreståndare. Mycket bra att ha det klart nu. Jag hann även med en tidigare buss så jag slapp vänta till halv 4.

Nu så ska jag plocka i ordning lite i mitt rum hade jag tänkt. Ikväll kommer Daniel och sover här så det behöver inte se ut som det gör nu. Haha. Men innan Daniel kommer är det träning.


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback