sommar

Nu var det väldigt längesen jag skrev. Det har varit en sjuk press med skolarbetet och jag har inte riktigt mått toppen. Men nu är jag påväg mot sommarlov!

Helgen har varit underbar! I fredags permanentade jag mig så nu ser jag ut som en pudel.
I lördags så tränade jag, jag och Mia kikade på när min kusin Disa spelade klassfotbollen, Daniel kom till mig på lördagkvällen och vi såg på Robinson finalen hos Mia. Daniel sov hos mig. På söndagen tittade jag och Pappa på Disa, sen bar det av hemåt. Jag duschade och sen åkte jag och hämtade Gita och Pragna i Mariestad för vi skulle kika på Daniel som spelade i just Mariestad. Vi hade jättekul och Daniel var grym! Sen skulle Pragna jobba men jag och Gita åkte över till Torsö och kollade på Martin när han spelade. Det blev också ett antal glassar och några dopp med fötterna i Vänern. Underbar sommarkväll som jag hoppas det blir mer av!


Disa


Måndagen kan jag nästan också räkna som helg tycker jag. Vi hade nämligen bara en lektion i skolan. Me like! Vi såg på film där. Sedan åkte jag, Gita och Sabina hem till Sabina och åt baugetter. Sabina är inte för bra på att laga mat om man säger så. Haha! Sen är hon ganska klumpig av sig och tappar ut oboypulver över golvet och på vartenda hyllplan! HAHA, jag och Gita städade upp efter henne medan vi skrattade så vi trodde vi skulle dö. Nästan i alla fall.
Sedan blev det årets första dopp. 14 grader är inte jättevarmt. Men det blev lite simmande i alla fall. Det blev också en hel del solande och en kanon kola hann också slinka ner innan vi skulle bege oss hemåt.
Tack för en underbar dag gummor! <3


Gita, Sabina

På kvällen spelade jag match mot Vartofta. Vi vann med 4-0 och jag gjorde mitt första mål för i år. YEAH!
Mådde dock inte bra under matchen på grund av att jag har svårt för att äta när det är varmt ute.



xoxo
es

Kommentarer
Postat av: Gita

Du är sweeet Ela! Me love u <3

2009-06-03 @ 21:54:27
URL: http://favoritus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback