Torsdag

Idag har det varit en otroligt ovärd skoldag, precis som alla andra dagar denna vecka. Imorgon kommer det att bli precis lika ovärt. Det enda som är bra med morgondagen är att det blir helg och denna helgen behöver jag knappt ens tänka på skolan. Betygen är näst intill satta och det finns inte så mycket mer att göra för att höja/sänka dem. Jag vet inte om jag är nöjd eller inte nöjd med betygen jag fått i år. Jag tror att jag inte är nöjd. Jag är inte helt nöjd. Men sånt är livet. Jag klarade i alla fall G i kemi trots varningen. Vi har ett prov kvar denna termin, i tvåan och det är på torsdag! Kan ni tänka er, ett prov dagen innan man slutar! Otroligt att Volvo gör så mot oss. Men jag är van, det hade vi nämligen förra året också.

Nu ska jag byta om och sedan åka till träningen. Har målvaktsträning idag också. Hoppas den går bra.

es

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback