300 poäng

Lördag.
Match ute i det iskalla vädret mot Sil. För min del blev det spel i första halvleken eftersom att vi hade med oss två målvakter.
För mig gick det bra, jag höll nollan. :) 0-0 i halvlek.
Visst, det finns saker som inte gick bra också för mig, men så är det alltid. Men godkänt tycker jag att jag förtjänar.
Andra halvleken släppte vi tyvärr in två mål. Då satt jag ihopkurad i en stor jacka med massor utav kläder på mig. Fast jag frös ändå. Det var kallt. Matchen slutade 2-0 till Sil, vilket inte var ett rättvist resultat. Men så är fotbollen ibland.

Kvällen skulle spenderas i Skövde med många människor. Niklas hade fest. Det skulle bli bowling också.
Jag var nykter och körde.
Bowla är jag ganska bra på har jag hört! Hahahaa. 300 poäng på 2 serier är inte helt illa vill jag lova.
Vann en drink i baren/krog runda som jag får utnyttja någon dag framöver.
Tack alla för en rolig kväll! Tack Niklas som fixat till denna tillställning.
Närmare midnatt åkte jag och min Daniel hem till mig och sov.

ES

Kommentarer
Postat av: tove

du var ju nååågot bättre än mig i alla fall. usch pinsamt.. ;)

2009-03-09 @ 19:35:00
Postat av: bloggen om sex!

Är du intresserad av ämnet sex?

Har du någon historia som du vill dela med dig av eller tycker du bara om att läsa andras?



Besök gärna min nyastartade blogg som tar upp det mesta inom ämnet sex! Välkommen :)

2009-03-09 @ 19:57:02
URL: http://thisisdeap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback