Dagen efter fredag

Idag är det lördag.
Veckan har gått fort. Ska passa på att säga grattis till Nabbing som fyllde 18 år i torsdags! :)
Jag har förövrigt en jättestor bild på honom fasttejpad på min dator. Jag vet att han gillar det. Haha!
Skolan har varit både rolig och seg torsdag och fredag.
Torsdagsträningen gick inte bra. Mådde inte bra. Ont i halsen och kände mig febrig.

Igår var det bandy i Lidköping. Jag och en viss Jonatan pallrade oss dit och stod och kikade i kylan. I halvlek kom Johanna fram till mig. De hade sett mig när jag kom. I andra halvlek så stod jag och Jonatan och kikade med Daniels familj.
När kylan blev värre så tog jag, Johanna och Jonatan oss en promenad runt planen.
Tro det eller ej, men det var faktist riktigt roligt att se på bandy igår. I alla fall precis efter pausen då Laik gjorde 2-2. Dock förlorade de med 5-2. Jag trodde faktist inte för några år sedan att jag skulle kunna befinna mig på en bandymatch. :)

En natt med massor utav konstiga mardrömmar. Usch, jag trodde verkligen de var sanna. Men de var en sån tur var bara drömmar. Jag kramade tydligen dig väldigt hårt :)

Tidig uppgång för att åka och träna. Misslyckad träning. Mår fortfarande inte bra. Vill dock nästan aldrig ge mig när jag klivit på en träning. Men sånt är livet.

Nu väntar jag på min underbara Maria Johansson. Hon ska komma hit. Det ska bli mat, grillat kött och tzatsiki. ooooh,
I LIKE! :)
Ska även bli inblickar in i framtiden.



hjärta

Kommentarer
Postat av: Angie

Sweet blogg duhar Elyy :D

2009-03-22 @ 15:56:42
URL: http://gelo.blogg.se/
Postat av: Gita

TRALLALALAALAAA åh vad jag Älskar Skolan :D

2009-03-22 @ 16:43:20
URL: http://favoritus.blogg.se/
Postat av: Mios

puss hjärtat <3

2009-03-23 @ 17:46:58
URL: http://mmjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback