Det snurrar i min skalle

Som
att allting redan var bestämt
som att jorden går runt solen
Vem
hade kunnat ta min plats
han finns ju bara inte

Dom
pratar om något underbart
jag är där jag kan berätta
Stort
större än jag någonsin trott
det snurrar i min skalle


Ja, det snurrar i min skalle fortfarande. Det är som att åka karusell,
eller att vara karusellen själv.
Den snurrar hela tiden.

Jag åkte till skolan imorse, hade fysik, åkte hemåt 9.35.
Det fungerade inte.
Tänk att jag inte varit hemma från skolan
för att jag varit sjuk sen jag gick på Värings skola. Det är sjukt!
Då var jag inte alls gammal. Det var låg och mellanstadiet.

Jag har sett 5 oth avsnitt idag och sovit över en timme(!)
När jag var nyvaken så såg jag att morfar var utanför huset.
Han skulle hämta kärran.
Jag gick ut och pratade med honom lite.
Det var skönt att få prata med han. Har inte träffat
honom på hur länge som helst!

Jag har insett själv att jag inte kan träna ikväll.. surt!
Ska spela match på söndag klockan 12 i Hjo
mot Norra Fågelås så då måste jag må bättre.


Denna bild är tagen för längesen.
Jag längtar efter sommaren.
Jag skulle vilja ta fram min enhjuling.
Det var ganska längesen jag tog en runda på den.




elinvictoriastenvall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback