En bra helg

woolie boolie ischlo pischlo!
I fredags var det Bio och utgång med flickorna!
Kenny Starfighter roade oss i 1 ½ timme. Filmen var faktist bra! =) Sedan blev det utgång. Vatra och Krickelin + Eftermys i Perssons lägenhet med grabbarna grus, Marina och Malin. Jag agerade som chaufför så det blev nyktert för mig, jämfört med vissa andra. Haha. Kvällen var mycket rolig och måste göras om!



Dagen i skolan var också väldigt bra men bensträckare när jag ville. 40 minuters bensträckare precis innan lunch är inte helt fel medan den andra gruppen kämpade med att göra det roligaste i deras kurs, städa maskiner. Under mina bensträckare hälsade jag på min Sabina på maskingolvet. Helmer verkade inte alltför glad på mig.
Jag och Persson blev först klara på pneumatiken. Jag måste faktist säga att vi äger ganska stort på det! =)

Lördagen var det sovmorgon. Eller sovmorgon och sovmorgon. Jag vaknade runt halv 10 och kunde inte somna om. Med tanke på att jag och Daniel kom hem kl 3 efter att ha kört hem alla människor så hade jag inte fått mycket sömn. Dagen blev en mysdag. Skönt! Robinsson och Fotboll på kvällen. 0-0 slutade matchen.



Idag har jag spelat match på världens sämsta plan! Målen stod inte mitt emot varandra utan ena stolpen på ena målet var i mitten av det andra, det var snödrivor som en typ sarg utmed grusplanen på vissa ställen, hörnan hade fått flyttas fram lnågra meter för att det var som en sarg av snö där den skulle slås, vid ena målet var det en typ trottoarkant på planen. Detta är bara lite av det som inte var rätt. Helt sjuk plan. Domaren hade aldrig sett något värre.
Matchen vann vi dock med 5-1. Dm match.


dam och herr truppen

Har fortfarande ont i huvudet och är yr. Den lättare hjärnskakningen jag fick i måndags vill inte ge sig. Har försökt att plugga idag. Har fått lite gjort men har bara somnat hela tiden. suck.

Jag har världens bästa vänner och pojkvän <3

Kommentarer
Postat av: Gita

Du är bra :) <3

2009-03-30 @ 18:28:21
URL: http://favoritus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback