En dålig start-ett bra slut

Idag har det varit en såndär dag som man bara vill ha fler utav! Kanonkul! =)

Början på dagen var dock inte den bästa. Vår fysiklärare var försenad 15 minuter och vi skulle ha prov. SKRÄLL!
Irritationen mot läraren var stor när jag skrev provet. Jag lyckades få ihop några svar på några uppgifter, men om det är rätt återstår att se.

Dagen fortsatte med Kemilabb. Tro det eller ej, det var kul! Jag och Sabina Andersson lyckades med att spräcka ett urglas och hela den situationen var mycket rolig.
Jag är väldigt bra på att härma vår lärare Claes också, speciellt när han är i närheten, eller vad säger du Gita? Haha =)

Samhällen tillbringades i Cafeterian med S och G. hjärta!

Engelska och Svenska stod sist på schemat för dagen. Det blev liviliga diskussioner om nationella provet imorgon. Ska vi få ha datorer eller inte? Telit hade fått tillåtelse av sin lärare att ha det. Vi försökte driva igenom att vi också skulle få skriva på våra datorer. Efter många telefonsamtal och två besök hos rektorn så fick vi beskedet att vi inte fick ha våra datorer. Vi fixade även att Telit inte får ha sina datorer att skriva på. Det är i alla fall en stor ljusglimt. =)

Staden med G och S och S hittar massvis som vanligt. Hahahaaa.

I eftermiddag har jag varit sjuk tror jag. Jag har städat hela mitt rum+dammsugit, dammat och sånt, satt igång tvättmaskin, plockat ur diskmaskin, plockat i diskmaskinen, gjort baugetter tills imorgon, gjort kvällsmat till hela familjen, städat badrummet och plockat i ordning i hallen.
Mellan allt detta så har jag även varit på Maxi med Maria gumman. Vi kikade i affärer och handlade mat. Vi är ganska vuxna nu. Men roligast är trots allt att åka i bilen. Hela vägen till skövde var det Martin Svensson som gällde.


" Det bultar och bränns, ge mig allt du kan
Ge mig "Blod och sand", så fastnar vi mitt i varann
Ja, jag vill smeka dig och känna doft av svett och salt
Din kropp är så nära det går och mina händer är överallt

Jag är så dunder dum
Så dunder dum så dunder dumkåt
Jag är så dunder dum
Så dunder dum dum dum dumkåt"



Jaa, vi är som sagt ganska bra på att sjunga ;)
Det som är så sorgligt är att jag kan alla låtar på den skivan..
Men han är trotsallt en barndomsidol. Haha!

Dagen har varit näst intill perfekt! Vädret har också varit kanon!


Nu ska jag tagga nationella prov. Jag ska även tänka på Gita.
Hon tycker att jag ska tvätta mina tänder med Yes.
Yes, det behövs bara en droppe ;)

Nu ska jag krama kudden. Imorgon har jag bil så jag får sovmorgon!
Hoppas på att min Daniel sover hos mig till torsdag.
Imorgon blir det grästräning. Runevallen!

Godnatt/ ES


Kommentarer
Postat av: Josephine

Är det träning på gräs idag?:O då tänker inte jag komma och kolla haha :P

2009-04-01 @ 08:44:20
URL: http://josephinelinder.webblogg.se/
Postat av: Gita Favorita

Du är klockren Elin haha, yes är gött för tänderna. Plus att vi hade riktigt trevligt igår :D

2009-04-01 @ 17:05:44
URL: http://favoritus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback