En lång lång tid

Det har gått en lång lång tid sen jag skrev senast. Har så sjukt mycket hela tiden att göra. I skolan har jag någonting i vartenda ämne! Suck. Dock inte i svenskan. Jag hade mitt nationella muntliga tal idag. Gick inte så bra som jag velat.. Men nu är ett av alla MÅSTEN avklarade vilket är skönt. Jag ska försöka att skriva klart min Engelska idag också. Har ungefär halva kvar.

I veckan som gått har det hänt mycket. Vi har bland annat varit på Chalmers på deras öppethus. Är faktist lite sugen nu. Vet dock inte hur jag ska göra. Men roligt hade vi. Jag, Gita och Sabina och några till gick vilse och kom till något kemiområde. Där borde jag bosätta mig. Eller inte.
Eftersom att vi var i Göteborg så hörde jag av mig till Nadia också. Det är sjukt vad jag har saknat henne! Vi pratade lite och kramades hur många gånger som helst.
På lovet vill jag åka och hälsa på den människan.

Gita och Sabina

I lördags hade vi sista brottningen för i år. Det är faktist lite tråkigt om jag ska erkänna. Men ändå är det väldigt skönt. Men den träningen ger väldigt bra. På eftermiddagen/kvällen blev det kika handboll i Stöpen, kika bandy på tv i Vinninga och slutligen Robinson.

Det har hänt massvis av roliga saker sen jag skrev sist, och jobbiga. Kemibetyget blir en tuff kamp... Varning.

Förut var jag ute och gick med min Mia. Nu har jag världens huvudvärk och är yr som jag var i somras när jag var sjuk.
Ska försöka att ta tag i engelskan nu, annars blir det sova och one tree hill.


es

Kommentarer
Postat av: Angie

Tack, fast denna gång är jag tveksam. :( fin bild duhar däruppe! :D puss på dig

2009-03-25 @ 00:26:20
URL: http://gelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback