första mars

Igår var det sista februari. Tiden bara springer iväg.

I fredags var det sommarkänsla hos Fransson med grillat kött och tzatsiki. Mums! Jag längtar verkligen till sommaren. Värme, sol, att få spela fotboll på riktigt gräs och bruna ben. Jag längtar till och med efter de dära små myggen som är överallt och ger en bölder på kroppen. Men sommaren är påväg och det är jag glad över.

Lördag morgon innebär brottning. Det var tidig brottning, klockan 10. Alla var trötta och sega. Men nu har vi inte så jättemånga gånger kvar trots allt.
Innan det var hemfärd så blev det staden med Majsan och Fransson.

Väl hemma blev det matlagning och iordningfixande. Efter flera bamseplåster på benen och massvis utav stress så satt vi i bilen mot Skövde. Där blev det till att skriva på världens största kort och sen en tur i en liten bil till Volvohuset där det var kalas för Marina och hennes mamma Carina.
Kvällen blev en minnesvärd kväll. Tack alla!
:)

Sovmorgon den första dagen i Mars. Plugg, städning och oth består min dag av. En mysis dag. Sånna dagar är väldigt sköna att ha. Jag behövde det. Nej, nu blir det att återgå till städningen. Snart kommer Daniella hit och ska kolla med balklänning och sådant.



elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback