inte godkänd

Dålig dag, dålig start på dagen.
Första lektionen var Kemi. Proven fick vi tillbaka som vi gjorde för en vecka sedan(?).
Jag fick provet i min hand. Jag tittade på sista sidan där vår lärare hade skrivit totala poängen. Nästan lika fort jag hade sett resultatet blev pappret väldigt skrynkligt. Jag hade skrynklat ihop det. Det var ingen bra dag idag. Verkligen inte!
Jag säger välkommen till mitt icke godkända prov. 16,5 poäng. Suck! Luften gick ur mig.
Någon gång måste vara den första, eller?
Jag hade hoppats på att den första gången aldrig skulle komma. Men där hade jag fel.

Dagens plus är att jag har gjort engelskabok redovisningen eller vad man ska kalla den, att det var god mat i skolan, att jag fick ha bilen idag och att sista lektionen på dagen gick bra för att vara sista lektionen. Gita målade en bild som inom en snar framtid kommer att synas på min sida.
Nu ska det bli plugg för hela slanten och sen kanske en promenad om det hinns med. Hoppas på en promenad med min
älsklings Majsan.

ES

Kommentarer
Postat av: Anonym

välkommen till IG-klubben;)

2009-03-10 @ 19:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback