tre

Klockan 23.05 måndagen den 2/3 anlände en buss till resecentrum i Skövde. Jag själv hade haft träning till 22.00 och hade därför skyndat mig hem så jag hann duscha för att sen åka in till Skövde. På den bussen som anlände befann sig en pojke som jag tycker mycket om. Han hoppade in i bilen och följde med mig.
Väl hemma så blev det prat och ett avsnitt av one tree hill.
Vi kramade varandra och han sa till mig:
-Det är den tredje idag.
Klockan hade passerat tolvslaget för någon timme sedan så han hade rätt. Det var den tredje, vilket innebar tre månader för oss. Jag svarade honom:
-Vi har tre månader idag.
Kramen blev mer speciell. Jag låg i din famn, du kramade mig, jag kramade dig. Kramen hade flera budskap med sig.
Framförallt var det en kram som sa
Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Maaaaaaaaaaaaaarina

gullungar <3

2009-03-03 @ 20:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback