Vår?

Solen skiner himlen är blå, vad det är skönt att leva då!

Våren påväg? Jag hoppas det i alla fall!
Dagen idag har varit en av de bästa måndagarna på länge!

Vi fick tillbaka samhällsproven på samhällskunskapen. Jag ville inte tillbaka mitt prov. Jag var jättenervös.
Edwin fick MVG+. Inte så konstigt kanske eftersom att det enda han kan är om massa såntdära som vi bland annat hade prov på.
Jag fick mitt prov. MVG! JAAAA, skrek jag rätt ut! Läste namnet som stod på provet. Sandra Andersson.. Jahapp, där sprack min dröm. Jag trodde verkligen det var mitt. Men hepp.
Jag satt och väntade och väntade. Jag fick mitt prov. JAAAA, MVG!
Jag har inte varit såhär glad på länge för ett prov! YES!
Betygprat skulle jag också hinna med. Jag står stabilt med ena foten för MVG. Kom igen nu Elin, visa vad du går för! :)
Jag fick sluta 35 minuter tidigare för att hinna med en tidigare buss. Tack så mycket magistern!

Gita har förövrigt fått en svans med korvar. Tur att hon är vegetarian och inte äter korvar. Haha!

Nu känns det som vår! Helt underbart väder. Tänk att det snöade igår.
Snart ska jag åka iväg på min fotbollsträning. Jag är glad.
Imorgon har jag redovisning om en bok som jag inte läst ut ännu. Men det kommer att gå bra ändå.
Positivt är det nu Elin :)

elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså det är inte kul att ha svansar, riktigt vidrigt faktiskt :D Det va roligare när du hade svans haha å fick en korv ;) <3

2009-03-09 @ 19:17:34
URL: http://favoritus.blogg.se/
Postat av: edwin

haha, får man ig i andra ämnen lr plugga arslet av sig för ett g förtjänar man att ha de lätt i ETT ämne!:p

2009-03-10 @ 19:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback