KEMI

OCH ELIN HAR KLARTAT MINST G PÅ KURSPROVET I KEMI!
YEAH !

Claes bad mig komma till han idag på kemilektionen och berättade då den glada nyheten för mig. Imorgon får vi reda på vad vi fick på provet, men att bara ha blivit godkänd gör mig helt överlycklig!
All tid jag spenderade på kemin det sista har gett resultat.
Åh, vad glad jag är!


skolavslutningen -08

I skolan idag satt jag och tjejerna ute och pratade på varje rast vi hade. Dock råkade vi komma lite sent till lektionerna, men vad gör det när Elin är på toppenhumör!


josephine

Nu sitter jag och pluggar matte och väntar på att Josephine ska komma hit och plugga med mig. Hoppas hon kan uppgifter jag inte riktigt förstått.


daniel hjärtat

Kommentarer
Postat av: Gita

Haha fy fan vilka bilder :P Men åh jag är så glad för din skull Elin :) <3

2009-05-12 @ 19:05:11
URL: http://favoritus.blogg.se/
Postat av: Josephine

och vad fan är det för bild!!?

2009-05-14 @ 14:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback