Kemiprovet avklarat!

Jag och min Maria Johansson åker till Sveriges huvudstad i Oktober och gör lite vad vi känner för. Sedan ska vi se på grön dag. YEAH!

Igår var det dagen D för kemiprovet. Så nervös jag var för det provet har jag aldrig varit för något prov! Men jag tror det gick ganska bra. Det kändes väldigt bra i alla fall. Lite sjukt var att jag var klar så tidigt så jag tyckte det var pinsamt att gå så jag satte mig och gjorde 3 poängsuppgifterna. Och tro det eller ej, men jag fick fram svar på alla :D Jag har troligtvis inte rätt men jag kan ha kammat ihop något eller några poäng i alla fall! Får jag VG på provet har jag lovar Gita, Sabina och Sandra att jag ska bjuda på tårta.
Efter provet hade vi ett hål på över 2 timmar. Då blev det staden. Tiden gick jättefort så vi hoppade över maten för vi skulle ändå få sluta tidigt.
Daniel följde med mig hem och jag lagade mat. Lax, ris och broccoli. Me like! Sen blev det några oth avsnitt.
Kladdkaka skulle vi fixa så vi hade till Man U på kvällen. Efter många om och men och besök på tappen så fick vi tillslut en ganska lyckad kladdkaka. Den första blev en aning torr om man säger så.
Man U vann matchen. Sedan blev det somna i D:s famn.

I skolan idag har vi bara haft fysik på Vhöjd. Sedan har det varit volvo. Började i fräs idag.
Inte många veckor kvar i skolan nu. Det tycker jag om! Dock har vi 2 väldigt stora prov kvar. Betygpappret kommer inte att vara lika fint som det en gång varit. Men nu är det bara att bita ihop det sista!!

Ikväll ska jag inte träna, jag ska plugga matte. Men sedan ska jag åka och kika på FC när de möter Mariestad på Åbro.

Nepp, nu är det dags att ta tag i matteboken.


ge mig Thailand NU!

elinvictoriastenvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback