Söndag

Idag är det söndag. Hela helgen har gått. Igår så blev det bokande av hotell och sen en stund i en stuga i skogen där Marcus och några till firade deras födelsedagar. Träffade en gammal kompis som jag inte träffat på 10 år ungefär! Han kom till och med ihåg var jag bodde :)
Somnade till oth och sände iväg ett knepigt sms. Det är sånt jag brukar göra. haha.
Idag blir det matteplugg och tagga inför matchen ikväll! Jag ska vakta målet i FC mot Källby. Vinst hoppas jag på!
Det blir nog ett avsnitt oth också eftersom att jag bara har ett kvar av dem som finns ute. Den serien skulle jag kunna se många gånger om!

Veckan som kommer:
Mån. Skola, träning, plugg.
Tis. Skola, plugg i massor, tandläkaren.
Ons. Skola, match och ev plugg.
Tors. GÖTET med klassen, kika UIF-Hörnebo
Fre. Nationellt i matte C, skola.

Blir en ganska jobbig vecka i och med att jag verkligen inte prioriterat matten under året. Har väldigt mycket att ta igen och repetera. Det kommer att bli tufft men sen har vi bara ett stort prov kvar, och det är Nationellt i Fysik A.
Tagga nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback