Tiden går fort

Tiden går extremt fort nu. Det är mycket som ska göras och tiden räcker inte riktigt till. Därför har det blivit dålig uppdatering.
Men tiden som har gått har sett både bra och dålig ut. Börjar med de bra stunderna.

-Vinst mot Skövde KIK i seriepremiären. 3-1! FAN VAD BRA! =)
Matchen gick även bra för mig.

-Jag och Sabina är obesegrede på kubb! Vi har blivit så farliga att ingen vågar möta oss. Haha.

-Stunder med tjejerna

-daniel

-Mycket mer roliga saker som hänt men som jag itne har tid med att skriva här. =)

Dåliga stunder.


-En viss kväll innan min premiär i seriespel med A-laget..

-Skolan, allt plugg

-Allergin

-Och kanske lite till.


estenvall






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback