Måndag

Helgen har varit bra med familjen och Daniel. Har varit ganska lugnt vilket behövdes för min del. Har blivit 2 promenader och framförallt har jag varit ute och SPRUNGIT både lördag och söndag! Helt otroligt skönt! Det var hur längesen som helst! Äntligen påväg tillbaka? Får vi hoppas i alla fall. Men det är fortfarande knappt bättre med magen. Men men.
Efter en skön helg kommer måndagen.

Idag i skolan så var det ett sömnpiller som pratade första lektionen precis som varje måndag.
På matten var jag mycket stolt över mig själv för att ha gjort klart läxan för sörsta gången. Och jag har fattat vad jag gjort!! Till och med de som ska vara smarta frågade mig! mycket skönt. :)

Jag har varit ute och gått en liten runda och snart ska jag åka iväg på träning. Hoppas vi gör saker jag kan vara med på.

I veckan ska jag plugga historia som en idiot! Har prov veckan efter lovet. Inte kul!

Nu ska jag ta tag i mitt liv en aning innan det blir till att dra sig mot kära åbrovallen. (:

thailand




Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback