Söndag

Idag är den en söndag. Jag ligger själv i min säng och har ganska tråkigt. Ute är det grått och regnet tycks aldrig vilja sluta falla ner. Jag vill bara ut och springa av mig allt. Allt som hänt det senaste. Ibland vet jag inte var jag ska ta vägen.

Igår var jag på Beccas 20 års fest. Jag körde men hade trevligt ändå. Vännerna betyder så otroligt mycket för mig.

Idag har jag mestadelen varit förbannad. Stackars daniel som fått stå ut med mig. Men ibland har man rätt till att vara förbannad. Idag var en sådan dag för mig. Nu ligger jag bara i sängen och tänker på vilken jobbig vecka som väntar. Jobb måndag-fredag, 7-16. Kommer att vara slut efter denna vecka. Usch!

 

Har tänkt på vissa saker lite extra den sista tiden. Finns vissa personer som jag saknar ganska mycket.

 

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback