Skolan är slut!


Varför är inte solen framme hela dagen?

Gårdagen vill jag helst glömma. Jag pallar inte..

Imorse körde jag mamma till jobbet. Jag hade tänkt att sova när jag kom hem igen men var pigg så jag gick ut och gick i cirka en timme. Solen sken och det var jätteskönt! När jag kom in igen åt jag en god frukost, inte lika god som i Thailand men denna dög också.
Jag renskrev klart min sista uppgift i matten. Jag upptäckte fel jag gjort och uppgiften blev helt plötsligt helfel!
Jag åkte i alla fall in till Västerhöjd och lämnade in den. Där träffade jag några i klassen också som skrivit prov. Jag åkte och handlade mjölk och lite frukt och sedan blev det en liten sväng till mormor och morfar. Satt där och pratade ett tag men var tvungen att åka hem så mjölken inte blev sur.
Väl hemma blev det lite mat och sen började jag städa båda badrummen! Till och med toaletterna! Duktigt Elin Stenvall! Jag plockade i ordning lite och tittade ut. Moln överallt och GRÅTT! Det känns som höst igen! Nej! Jag som ville sitta en liten stund i solen i alla fall. Där rök den chansen.
Nu sitter jag och väntar på att en seg D Larsson ska komma hit.
Ikväll blir det träning igen, skönt!
Imorgon börjar praktiken, jag hoppas att det blir bra. NU ÄR SKOLAN SLUT PÅ RIKTIGT! Inga mer prov!!!

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback