Idag

Idag gick jag en runda innan frukost trots ont i magen. Jag och mamma åkte in till staden efter frukost och självklart köpte jag ett par skor. Jag som inte skulle köpa mer innan jag åker till Stockholm. Men det gick åt skogen. I alla fall så har jag kollat på dessa skor sen de kom ut i affär och idag hittade jag dem för halva priset och då kunde jag självklart inte gå förbi!
Jag ska till Åbro ikväll och titta på träningen. Det suger att inte kunna träna. Jag som ville spela på Lördag.. Men men..
Efter träningen ska jag, Josse och Fransson åka till Hjo. Josse vill så gärna se på Neverstore så jag och Fransson åker med. Nej, men det ska bli kul att komma ut lite. Hatar att ligga inne som jag gjort de senaste dagarna på grund utav magen. Usch. Har nog lite feber nu också men det får inte hindra mig!
Nu ska jag ta något att äta, ska vara på Åbro om en timme.

Imorgon flyller min lillebror år och MIN DANIEL KOMMER HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback