varför

Varför är livet inte rättvist? Varför är det just jag som ska orka med detta? Varför händer detta mig? Varför är just jag drabbad? Varför kunde det inte ha varit en fyllegubbe istället för jag? Varför kan jag aldrig få må riktigt bra och känna att jag kan göra precis vad jag vill? Varför måste det vara jag som måste tänka mig för varje dag? Varför är det just jag som inte kan träna som jag gjort? Varför är det jag som måste stå ut med smärtan? Varför måste jag åka fram och tillbaka hela tiden utan att de blir något bättre, snarare sämre? Varför är det just jag som är tvungen att svälja allt det dära? Varför är det jag som måste befinna mig flera gånger i månaden på stället jag hatar? Varför måste det vara jag som utsätts för detta? Varför måste jag ha ont? Varför drabbar detta mig?
Varför just jag?
Varför?
Varför...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback