Brandbilen behöver hjälp?

Hahahaha, jag kollade på Aftonbladet och fick se detta:


Brandbilen fick larm och ryckte ut. I en kurva välte den. Det roligaste var att larmet som kommit var på grund utav överrostade vitlöksbröd. Kul lördag för brandbilen! Haha.


Idag har jag varit duktig och städat mitt rum! Plus att jag städat badrummet och satt in alla mina viktiga papper i min pärm. Helt otroligt vad duktig jag varit. Det tog faktist inte så lång tid att städa när jag väl tog tag i det. Men vad fint det blev. Till och med sängen är bäddad. Jag kan om jag bara vill! Nu kan jag åka till stockholm så kommer rummet vara städat i några veckor i alla fall. Haha.
När det närmade sig kvällen bestämde jag mig för att gå ut och springa. Jag har inte rört på mig sen någon/några veckor innan studenten. Det har varit förkylningar hit och dit, magen och så vidare. Har väl varit ute någon gång och gått men inte så mycket mer. Men idag så testade jag om det gick utan att hosta och ha sig eller få ont i halsen. Det gick bättre än jag förväntat mig så det blev att jag sprang en mil! Förväntar mig sega och onda ben imorgon men gud vad skönt det var! Får bli en promenad imorgon för att gå ur det.
Imorgon ska familjen till Lager 157. Hoppas jag hittar något fint. Skulle inte vara helt fel med ett par skor till. Eller något annat fint! Nu ska jag ta tag i livet och fixa lite musik till pappa.

elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback