När du tagit första bästa tåg

Igår begav jag mig ner till Sveriges näst största stad Göteborg. Som sagt, jag tog första och bästa tåget efter att jag slutat jobbet. I Göteborg väntade fyra vänner, Josephine, Frida, Johanna och Viktor. Vi skulle titta på Sveriges kung, Lars Winnerbäck! Kvällen var alldeles, alldeles underbar! Lars dominerade som vanligt och jag bara njöt! Bättre sätt att starta semestern på finns inte. Jag vill dock se honom igen i sommar, han förmedlar sina låtar på ett helt otroligt sätt. Vi alla stod och hade gåshud och rös, så bra var det! GE MIG LARS IGEN! En gång till!


Om du lämnade mig nu
När denna låt spelades önskade jag att jag hade min Daniel i närheten så jag kunde krama om honom riktigt hårt.


Lars är kung i Sverige, det finns inget annat! Tack tjejer (och Viktor) för en underbar start på semestern! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback