Stockholm dag ett

I Söndags blev det en trip till Gällstad med familjen. Lillebror övningskörde som vanligt, han fyller ju snart 18 och blir myndig!!! Hur konstigt känns inte det? Han som alltid har varit så liten med pottfrisyr... Jag får nog inse att han håller på att bli vuxen. I alla fall, i gällstad inhandlades två par solglasögon, ett halsband och två tröjor. Tröjorna är jag speciellt nöjd med, love them! En av dem fick jag av lillebror i försenad födelsedagspresent. Jag fyllde i Januari så det är ett tag sen. Men bättre sent än aldrig.

Idag åkte jag och min Daniel upp till huvudstaden, Stockholm. Vi vet inte hur länge vi ska vara här, det får framtiden avgöra. Idag kom vi fram svettiga till lägenheten. Hemma var det kallt när jag åkte så jag hade tjock tröja och leggins på mig! När vi kom till lägenheten så duschade vi sen blev det stan och shopping! Daniel har handlat upp alla sina pengar han skulle skämma bort mig med så jag får betala för mig själv. Nej, skämt och sido så hittade han massor utav fina kläder som satt jättesnyggt på honom. De flesta var på rea också så de kostade inte mycket.
Själv så hittade jag ingenting som jag köpte!!! Helt otroligt. Dock köpte jag födelsedagspresent till lillebror. Ett par röda shorts som var jättesnygga! Tyvärr glömde jag kameran i lägenheten så jag kunde inte ta några kort när vi shoppade (eller när Daniel shoppade).

Efter vår shoppingtur gick vi till Fältöversten och handlade lite mat. Så mycket till mat blev det inte, men i alla fall bröd och lite småsaker.
Jag fick efter några om och men med mig Daniel ut på en Power Walk/Springtur här i vackra Stockholm. Vi gick en bra runda. Vi gick och lyssnade på allsången och artisterna som uppträdde på Skansen. Stockholm är otroligt fint! Vi var ute i över 1 ½ timme. Otroligt skönt tyckte jag, Daniel höll väl inte med till en början med. När vi kom hem och gjort lite fys höll han dock med. Jag hoppas få med honom på en pw imorgonbitti innan vi åker ut i skärgården för sol och bad. Ska bli underbart att bara ligga på klippor och låta solen bränna huden.
En sak är säkert, Stockholm är underbart!


Daniel är helt slut



Jag ville springa mer

 

elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback